Specialūs pasiūlymai

Perkamiausios

Informacija

Naujienlaiškiai

Prekių grąžinimas

Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" .

 

Prekės nebus priimamos atgal arba keičiamos, jei buvo sugadintos, prarado prekinę išvaizdą, buvo naudojamos, nebeturi originalios pakuotės.

 

Prekės grąžinimo/keitimo kaštus padengia pirkėjas. Grąžinamos prekės privalo būti siunčiamos registruotu paštu arba per LP express savitarnos terminalą. Kitu atveju mes neprisiimame atsakomybės už dingusią siuntą.

 

Grąžinti prekes galite per 14 kalendorinių dienų nuo siuntos gavimo. Grąžinant prekę, kartu reikia pateikti pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą, kurią rasite savo paskyroje skiltyje „Informacija apie mano užsakymus“), bei laisvos formos prašymą, kuriame būtų nurodytos grąžinimo priežastys ir pirkėjo banko sąskaitos numeris, į kurią būtų galima pervesti grąžinamus pinigus.

 

Jeigu gavote siuntinį ir jame trūksta prekių arba gavote ne tas prekes, kurias užsisakėte, būtinai susisiekite su mumis 2 darbo dienų laikotarpyje el. paštu info@perlina.lt arba telefonu 8 652 46006. Praėjus minėtam laikotarpiui pretenzijos dėl siuntinio turinio nebus priimamos.

 

Prekių pristatymo/atsiėmimo metu pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (sulūžusi, įplėšta ar kitaip išoriškai pažeista), pirkėjas privalo tai atžymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.